Rakt ner i skorna.

Martin och jag åkte till ICA för att handla och det var här jag var inblandad i nästa fadäs med något som skvätter och blöter ner. En förpackning Bifido Äpple på en hylla fick plötsligt ben. Eller var det kanske vingar. Förflytta sig kunde den i alla fall. Jag tycker inte att jag var inblandad i hoppet den gjorde, fallet som blev följden och röran och kladdet som blev konsekvensen. Men det är ju vad jag tycker.
 
 
Bifido Äpple Mild 1l God Morgon
 
 
Literstetran sträckte på sig i hela sin längd och kastade sig utan bungy- jump-rep runt benen eller säkerhetsnät heller för den delen, och sådär en meter längre ner landade den pladask med huvudet före och sprack. Den söta och trögflytande vätskan skvätte ner mitt vänstra ben i knähöjd och den rann sedan längs smalbenet ner i mina kängor. På golvet intill bildades en gulaktig pöl och jag skyndade mig att ställa förpackningen upprätt så att inte mera av innehållet skulle rinna ur. Personal informerades och jag hastade iväg.
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0