Nyttigheter och sånt.

 
 
 
 
Jag blundar och kan inte låta bli ett mmmm när jag dricker de mosade, kalla och fräscha bären och frukterna. Alla nyttigheterna virvlar iväg mot sina uppgifter och jag känner riktigt hur orken ökar och gör mig starkare.
 
Det här är godis det!
 
 
Birgitta
2013-01-21 @ 19:49:59

Ser verkligen jättegott ut !

BP
2013-01-21 @ 21:16:55
URL: http://bp-computerart.blogspot.se/

Det här är en våt dröm kan jag säga! Å nu när jag tycker på detta godis - för DET är godis - så är jag så otroligt glad att jag beställde en blender för presentkortet jag fick från mitt jobb i julklapp. Yessss!

PS. Några av mina arbetskompisar är buzzadorer. De är lika entusiastiska som du - mest för alla freebees de får. Jag har också gått med nyligen, men hittills har jag bar fått en förfrågan om fonder????? Ja inte kalvfond eller så utan pengarfonder. Då tackade jag illa kvickt nej! DS.

Svar: Se över vad du skrivit in för intressen. Du kanske skrivit att du gillar pengar och aktier och sånt. ;)
Sister Moonshine

Elisabeth
2013-01-22 @ 10:15:11

Det bästa godiset som finns, dyrt men det är det värt.Blir dessutom alltid inspirerad av dina vackra
bilder.
Jag gör banandrinkar då och då med solhavre och bär, smakar som milshake.

Svar: Så himla dyrt blir det inte om man låter bli att köpa annat och klassiskt godis. DET är dyrt det!
Sister Moonshine




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0