Nyttiga drinkar.

Jag har kvar av frukten jag köpte och mixade igår så jag kan göra en rejäl portion av läckerheterna idag också. Nu tog jag en näve ärtskott tillsammans med melonbitarna och kiwin och det var också gott. Inte så sött utan mera ... grönt ... på nåt sätt.
 
 
 
Och, i ärlighetens namn, det BLIR inte så dyrt när man tänker på vad man får för pengarna. Eller hur. Om du istället köper en familjepåse chips, en chokladkaka och en stor flaska läsk (vilket jag ALDRIG gör numera) har du snart tjänat in meloner, jordgubbar och passionsfrukter. Lätt som en plätt. Och passar man på när det är säsong för de olika frukterna eller priskampanj eller så, blir det ju ännu billigare.
 
Men såna här frukt och grönsaksdrycker gör man kanske inte flera dagar varje vecka. Då kanske man tröttnar. Det är som med så mycket annat. Lagom är bäst.
 
 
Lotta F
2013-01-22 @ 17:56:00

Gosch va nyttigt, men det ser väldigt läckert ut ♥ Piggelin kick att vänta hoppas jag.
Kram Lotta F

Svar: Det kan inte skada att testa.
Sister Moonshine

BP
2013-01-22 @ 21:59:23
URL: http://bp-computerart.blogspot.se/

Det här godiset kommer jag att dricka varje morgon till frukost! Ja, det kommer att vara min frukost när jag får blendern! Å det blir betydligt billigare än Brämhults!
Å som du vet köper jag aldrig sådana "onyttigheter" som chips, choklad och läsk. Är nog den enda på mitt jobb som inte gillar choklad tror jag. Konstigt är nog mitt varumärke;-)




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0