Modo Hockey.

En uppmuntran och överraskning damp ner i brevinkastet.
 
 
Det är min hyresvärd som ställt frågan:
 
Vad är mervärde för dig?
 
Ordet fick mig inte att omedelbart associera till ett svar, men, rätt eller fel, jag funderade på och fick ner några synpunkter. Och svaret ville de ha på sin hemsida. Någon kopia tog jag inte, men det jag skrev gick ut på att vi hyresgäster ska uppmuntras att delta aktivt i planeringen och utvecklingen av vår gemensamma boendemiljö. Känna ansvar, delaktighet och glädje och konkret gärna bli medlemmar i Hyresgästföreningen. Detta leder på längre sikt till besparingar eftersom man värnar om sin boendemiljö.
 
De vinster eller den uppmuntran som Övikshem erbjuder ska inte bara lottas eller delas ut hur som helst, utan jag anser att man ska känna mera för sin gård och belönas när man tänkt till.
 
Två sittplatsbiljetter till matchen mot Luleå blev mitt mervärde! Det är inte illa.
 
 
Lotta F
2013-01-18 @ 18:22:58

Men va roligt, hockey är ju jättekul. Håller tummarna för att du orkar gå. Inget man brukar unna sig med skral kassa heller så. Du är inte dålig på att vinna du inte, jättekul. Grattis ♥
Kram Lotta F

Svar: Ibland får jag del av vinststimmet jag också ;D
Sister Moonshine




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0