Buzzador

Ni vet nog hur det är, när man är bergbombsäker på en sak, så övertygad är man, att man inte kontrollerar utan bestämmer sig för att lita på känslan.Vad är det nu då, tänker du.
 
Jo du förstår, jag är Buzzador. Det innebär att jag provar olika produkter som jag sedan låter mina vänner testa, helt gratis. Det är kul och man får känna på helt nya och bra saker och sen rapportera om vad man tycker.
 
Jag var säker på att jag gjort ett blogginlägg om den här sköna body lotion från Dove, men se det hade jag inte alls. Men nu är det gjort.
 
 
 
 
Om du tycker att det verkar intressant med att Buzza eller om du vill veta mera kan du höra av dig till mig så skickar jag en inbjudan som du också kan få prova en massa kul produkter alldeles gratis.
 
 
GeddFish
2013-01-17 @ 13:08:42
URL: http://gerd-geddfish.blogspot.com/

Skicka gärna till mig!
Kram♥kram♥

Svar: Bra. Det ska jag göra. Hör av dig sen om något är oklart.
Sister Moonshine

Pia Lindgren
2013-01-17 @ 16:42:06

Hej! Det skulle jag oxå tycka va kul :)

Svar: Jag skickar en inbjudan till dig! Hör av dig om du har frågor.
Sister Moonshine

Annemarie Oscarsson
2013-01-17 @ 23:30:40

Jag vill gärna vara med. Ha det gott !

Svar: Kul att du vill vara med ... men du har inte skrivit någon mailadress. Den behövs för att jag ska kunna bjuda in dig som Buzzador. Hör av dig igen Annemarie!
Sister Moonshine

Kicki
2013-01-18 @ 05:26:16

Hej, har följt din blogg jättelänge, men vet att jag är otroligt urusel på att höra av mig och skriva kommentarer. Inte desto mindre, bryr jag mig och älskar ditt sätt att skriva, och att se på livet med omständigheter på ett ändå positivt sätt. Hoppas du hämtat dig lite från den pärs du genomgått på sistone.
Provar gärna lite prylar, så om du känner för det; rekommendera mig! Kram Kicki

Svar: Man måste faktiskt inte kommentera varje inlägg, även om det är kul att få feedback och synpunkter på det jag skriver. Jag mår bättre för varje dag och hoppas att det fortsätter så. Jag har skrivit en inbjudan till dig. Läs igenom vad det handlar om och fråga mig om du ändå undrar nåt. Kram.
Sister Moonshine

Lena Larsson
2013-01-18 @ 10:31:33

Låter spännande, vill gärna vara med!

Svar: Jag har skickat en inbjudan till dig. Läs igenom vad den innebär och fråga mig om du undrar nåt!
Sister Moonshine

Lilian Hedström
2013-01-20 @ 22:39:03

Vill gärna vara med o prova..ha det gött

Svar: Buzzador säger att din mailadress redan finns registrerad hos dem. Kanske gick du med för länge sedan och har glömt bort det?
Sister Moonshine

Lilian
2013-01-20 @ 22:48:18

Jajjemen ett l ingen etta....

Svar: Buzzador säger att du redan finns registrerad hos dem.
Sister Moonshine

Lilian Hedström
2013-01-20 @ 23:27:14

Finns jag det !!!!!!Har aldrig fått någon förfrågan för att prova saker...mycket konstigt. Men är det så,inget att göra åt....I så fall var det i början då jag fick dator,,,men har aldrig fått prova något.Du får ha det så gott det går i alla fall. Hoppas på bra resultat på undersökningen du skall göra...kram på dig




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0