Blogghäng!

Emma gav sig iväg hemåt och söderut efter lite krångel. Hon åkte till flygplatsen och väntade där när beskedet kom att dimman gjorde att något plan inte kunde landa så det var bara för henne att åka hem tillbaka till pappa igen. Hon fick boka en ny biljett och åka från Umeå på måndag morgon istället.
 
För egen del är det sova som gällt. Det har varit kul och givande med besök av lilljäntan och med julfirande och allt det positiva men sen har sjukhusvistelsen och penicillinet och det negativa, gjort mig så infernaliskt trött. Jag har i princip inte orkat göra annat än att äta och sova. Jag har sovit i soffan, klivit upp för att gå på toa och för att äta och så har jag sovit igen. Dessutom har jag sovit i sängen hela nätterna. Jag har lyssnat på kroppen och gjort som den sagt åt mig att göra. Men nu är jag less på att sova. Vill göra nåt annat också.
 
Häng kvar! Snart kanske bloggen inte bara handlar om en bokstav ... zzz ...
 
 
Lotta F
2013-01-08 @ 18:01:07


Sova för mycket är inte kul, eller sova mycket då. För mycket kanske man inte kan säga i ditt fall, kroppen kräver ju sitt. Underbart ändå att du haft besök ♥ Det är inte klokt att det ska vara så svårt med kommunikationer så fort minsta lilla, allvarligt dimma, finns det inte instrument.

Här jobbas det på att ta hand om mig själv i år. Jag är himla dålig på det, eller jag har varit väldigt dålig på det. Nu ska jag äta bra, gå mera, sova bättre och göra mer varierande saker. Efter en lång sjukperiod så fastnar man så lätt.

Håller tummarna för att du piggnar till mycket snart och kan göra nått lite roligare än att sova.
Kram Lotta F

AtillA
2013-01-08 @ 19:21:27

Klart jag hänger kvar! Och bra att du har sovit och vilat och sovit lite till, då återhämtar kroppen sig och orken och energin kommer tillbaka. Ta det lugnt och trampa inte på gasen för tidigt! Kram.

Lotta F
2013-01-10 @ 16:07:27



Tänker på dig och undrar hur du mår.
Kram Lotta F




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0