Magnetröntgen genomförd.

Jag har skrivit och raderat och skrivit och raderat. För att inte kräkas på mig själv för alla negativa och klagande ord, väljer jag att inte gå inte på andra detaljer än att magnetröntgen genomfördes och att jag åkte hem med ett blodigt bandage och ett fult svart-blå-märke i armvecket på grund av att jag är så svårtstucken. Det får räcka så. Det är ju ändå resultatet av fotograferingen som är det viktiga.
 
 
Susanne
2012-08-01 @ 00:55:07
URL: http://susi.nu

Men har du ingen port eller piccline eller liknande? Hur gör de när du får din behandling om du är så svårstucken? Här är de kinkiga med att använda portar/CVK:er till CT och MR men det går om man ligger på lite och de får förbereda sig...
Hej förresten, jag har läst din blogg ett tag, på tiden att jag kommenterar också! Minns inte var jag hittade din blogg, följde nog en länk någonstans. Jag är sjuksköterska (inom bl a cancervård) därav den kanske alltför nyfikna frågan...

Svar: Jag har en venport, men som du vet vill inte alla använda den. Precis som du säger kan de göra det om de fått "vänja sig vid tanken". Ska tänka på det nu i fortsättningen för det funkar inte så här. Tack för att du läser min blogg och för din kommentar. Du är inte alls nyfiken. Kram.
Sister Moonshine




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0