Veckan som kommer.

Vad konstigt det känns att skriva om "den kommande veckan" när den ju är helt utan medicinska tider att passa.
 
Det är bara samtalet från Umeå angående ärftlighetsutredningen som jag noterat på tisdagen. Jag vet inte alls vad jag kan vänta mig. Kommer de att ställa frågor? Får jag ny information? Avslutas ärendet på grund av brist på medicinska uppgifter? Jag har ingen aning. Spännande och skrämmande.
 
Resten av veckan är oplanerad. Min filofax är som ett enda oskrivet blad. Jag hoppas att jag får tid, inspiration och ork att köpa några julklappar. Jag vill koka knäck.
 
Det är allt.
 
 
Beate
2012-12-09 @ 22:55:37
URL: http://bp-computerart.blogspot.se/

1. Det var då lite roligt: Du skrev previs ditt 2000:e inlägg sedan 2010. Jag började ju 2008 och imorgon (om jag lägger upp ett inlägg) är det mitt 1800:2.
Ja du har verkligen mer att skriva om än jag, men så är du ju inte konstig heller.
Å du har rätt - du skriver ärligt. En dagbok som jag tror är en perfekt terapi (i positiv mening) för dig - och oss.
Grattis och fortsätt på den vägen!

Svar: Tack Beate! Terapi gör gott.
Sister Moonshine




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0