Täckkjolen.

Täckkjolen är testad. Trots ett ganska tunt och smidigt tyg prasslade den inte så illa som byxorna i samma prisklass. Och slitsen i sidan gjorde det lätt att gå och det kändes inte kallare för det. Det är en bit resår också, i midjan, vilket ju ger extra töjmån. Jag är nöjd.
 
Brevbäraren kom och ringde på dörren för att överlämna en låda som inte gick ner i brevnedkastet. Jag hade på känn vad det var. Dove. Jag är Buzzador och ska buzza för Doves body lotion pure and sensitive. Att buzza betyder att jag får prova olika produkter gratis mot att jag berättar vad jag tycker om dem. Jag tog genast en klick för att smörja in händerna och gillar både doft och känsla. Några av mina vänner ska också få chansen att prova och säga vad de tycker. Undrar vem jag ska fråga ...
 
 
Lotta F
2012-12-07 @ 10:26:55


Härligt att du är nöjd med kjolen, den låter ju väldigt praktisk. Jag kan bli lite trött av byxor att man måste av o på med skor o då hinner jag bli varm innan jag hinner ut. Så man får köra nån form av brandmans klädsel. Byxorna hängande vid fötterna, hihi tills man är klar.

Dove körde jag förr, den doftar gott. Roligt att du kan få sitta och snuffa och mysa med lite goa produkter.

Här försöker vi röja väg så vi kan ta oss till affären. Snökaos kan man säga.

Kram Lotta F




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0