Med en tår på kinden.

Nix. De flesta tyckte inte som jag. Det var en helt annan katt än Tarzan som röstades fram till Årets Lussekatt 2012.
 
Tarzan biter sig i den darrande underläppen och säger att han nöjer sig med, att åtminstone matte och hennes vänner som röstat, tycker att han är en passande ljusbringare. 
 
 
 
 
Tarzan sänker blicken för att dölja en tår.
 
- Det går fler luciatåg, säger han innan han sträcker på sig och lämnar sin plats på soffans ryggstöd. Med dröjande steg närmar han sig lådan med julsaker och lägger tillbaka glittret för den här gången.
- Jag ger inte upp.
 
Det var en besviken och ledsen katt som sedan sa 'god natt' och drog sig tillbaka.
 
 
Inger
2012-12-13 @ 11:17:46

Stackars Tarzan. Men han har ju rätt, det kommer fler tåg ;) Tycker det är både roligt och intressant att följa din blogg! Du går in på djupet på ett sätt som tilltalar mig.

Svar: Tack Inger. Jag uppskattar att få veta vad ni läsare tycker.
Sister Moonshine

Mormoruppidagen
2012-12-13 @ 11:59:50
URL: http://mormoruppidagen.blogg.se/

Kattstackarn!

Gina
2012-12-13 @ 23:16:19

Tarzan är hursomhelst en mycket ståtlig katt! Gillar dina ordvisar "det kommer fler tåg" :-).




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0