Fudge.

Fudgen då? Jodå. Den med vit choklad blev smältande god. Som fudge ska vara. Den med ljus choklad däremot ... lite hårdare, sockrigare liksom. Båda varianterna har samma bas och jag kokade dem båda lika länge, ca 15 minuter, men ändå blev det inte lika bra. Det kan bero på att jag använde choklad för bakning istället för Marabouchoklad. Vad nu skillnaden är. Du behöver ju inte göra om mitt misstag. Recepten är lånade från bloggen Baktokig.
 
 
    
 
 
Lika bra det, förresten, att den mörkare fudgen inte blev klockren. Är det för gott vräker jag väl i mig allt redan ikväll. Nu kanske det finns något kvar till jul också ...
 
 
Katta
2012-12-15 @ 10:27:13
URL: http://daybyday.bloggsida.se/

För mej blev resultatet lite tvärtom, men jag tycker också att den vita var godare.
Trevlig helg önskar jag dej och dina missar!
Kram

Svar: Detsamma, Katta!
Sister Moonshine




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0