Den renoverade toaletten.

Emma (min? någon annans?) skrev en kommentar och ville se det färdiga resultatet av den omfattande toalettrenoveringen ...
 
 
 
 
... och det kan man ju förstå. Nyfikenheten måste ju ha hållit många av er i ett superlimgrepp ända sen jag berättade om inköpet av pallen. Alla har ni väntat och smitt planer för era egna badrum och toaletter och nu kan ni sluta vänta.
 
Det är så här det ska se ut nuförtiden.
 
Det är ganska svårt att fotografera när rummet man vill avbilda är så litet att man måste använda makroinställningen för att få plats med allt. Och, ja, pallens högra ben är skevt och har liksom tagit ett steg åt sidan, men vad får man för 30 kronor nu för tiden? Som du ser behöver färgen på golvlisten bättras på. Det får bli nästa projekt. Vad tror du Emma, funkar det här?
 
 
Emma (ja, din)
2012-12-10 @ 22:35:15

Jag gillar! Känns hemtrevligare med pallen och servetthållaren för mig tillbaka till USA lite grand. Var ska katterna ha sina lådor?

Svar: Hm. Det får vi lösa. Du kommer kanske inte att spendera sååå mycket tid i varken rummet eller toan.
Sister Moonshine

Elisabeth
2012-12-11 @ 08:41:05

Vill du ha ett superenkelt 10 minuter tips om vad jag skulle göra om det var min toa?
Skulle göra toan ännu sötare.

Svar: Såklart jag vill, Elisabeth! Vad skulle du göra?
Sister Moonshine

Elisabeth
2012-12-11 @ 15:02:12

Hej sister.
Jag skulle direkt köpa Fog Finish som förnyar kaklet till vita fogar isf. mörka. Ser ju ut som om du har ljusa fina i köket. Fort och lätt är det gjort.Ibland om fogarna i kök eller badrum blir fula åtgärdar jag med det vita.
Ja listen har du ju sett själv att den behöver fixas men ack så jobbigt att krypa kring golven Pallen älskar jag.Vad tror du om det hela?

Svar: Det låter som en bra idé med fogfärgen. Ska vänja mig vid tanken först, såfår vi se. Du är den första som får veta om/när jobbet är gjort.
Sister Moonshine




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0