Äggfrukost.

Det perfekta ägget ... med fast vita och lätt rinnande gula ...
 
 
 
 
... och så den i övrigt perfekta frukosten ...en kopp te, bröd med keso och tomater och mammas havrekex till efterrätt (OK, det är inte direkt hotellfrukost, men ändå). 
 
Emma och katterna utgjorde sedan det perfekta frukostsällskapet i den perfekta soffan och så har den perfekta dagen kommit igång!
 
 
Susanne
2012-12-21 @ 12:14:52

själv har jag smäckt i mej en liten yoghurt, matlust har tagit paus i mitt liv !!

Martin
2012-12-21 @ 12:22:33

Jag håller verkligen med dig om ägget. Så där ska det se ut.

Maria
2012-12-21 @ 19:43:28

Här ska bakas havrekex i morgon som alltid till jul. Hoppas du får en bra jul som du vill ha den. många varma kramar.

Svar: Samma till dig, Maria. Havrekex med bregott eller en klick Blå Castello och julbordet är komplett. Kram.
Sister Moonshine

Elisabeth
2012-12-22 @ 06:39:10

Precis så skall äggen var. Keso med tomat var nåt nytt, har annars haft svårt för svenska tomater.
Idag tjuvstartar jag med Jansons frestelse m.m. min son med familj kommer från Småland idag.Dom bilar och det är alltid oroligt med anhöriga efter vägarna. Som du skriver är barnen det viktigaste i livet och att dom har det bra. Julkramar till dig sister från Elisabeth

Svar: Vad brukar du ha till keso? Eller till tomater? Jag tycker det passar alldeles utmärkt. Kramar till dig Elisabeth
Sister Moonshine

Elisabeth
2012-12-24 @ 09:07:49

Jag brukar krydda den med lite curry och äta till grillad kyckling när jag är matlat. Ibland kan jag äta upp hela burken, direkt ur, på en gång för jag gillar verkligen keso.Smaskar framför tv:n.
Har jag glömt att berätta att det går en stig från kylen till min tv?

Svar: Haha, du är bra, Elisabeth. Och keso som till och med är nyttigt! Fast i lagom mängd då såklart ...
Sister Moonshine




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0