Frukt och bara lite godis.

Fredag och tvättdag. Hade knappt fått ihop till två maskiner, en ljus och en mörk.

Min mamma hade ännu inte hälsat på Sara och Christer i deras nya gemensamma lägenhet. Vi bestämde att hon skulle hämta upp mig och sedan åka och handla lite gott bröd och pålägg och sen hälsa på Sara. Christer jobbade. Vi köpte också en liten bukett lila blommor att ta med. Det var flera nyheter i lägenheten sen sist! Sara hade varit med farmor och handlat och fått lite av varje, bland annat en skål och en ljuslykta i samma serie att ha på soffbordet. Mycket snyggt.

Sara fixade te och vi fikade och pratade om ditt och datt en stund. Vi stannade inte så länge och mor och jag for snart till respektive hem igen.

Jag hade handlat lite gott till fredagsmyset vid TVn. Jordgubbar, druvor och ... ja ... godis. Men mest frukt! Såg på TV tills jag lade mig.



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0