Herceptin? Nej.

Det finns flera skäl till att jag inte hostat ur mig några inlägg den senaste tiden.
 
Krångel med datorn. Jodå. Som lök på laxen. Får skaffa hjälp med det, för jag klarar inte det själv, Den här har jag fått låna.
 
Kräkningarna. De har du redan hört om. Jag får inte drick merr än 1,5 l per dag för att inte reta njurarna tills vi vet vad som ligger bakom kräkningarna.
 
Behandlingsdagen den 8:e frös inne. Det blev inget herceptin. Däremot blev det långa samtal med Britt-Marie på palliativa och med dr Sandra. Vi satt och ordade så mina käkar blrv ömma och så att de andra patienterna fick ont i öronen.
 
Några nya recept ordnades och så lite annat snack. Jag kommer säkert på lite mera senare.
 
Alla var bekymrade över mina svullna ben och på ett av proverna kunde man se att något hänt i början av januari. Provet kan ha med njurarna att göra och möjligen att njurarna är överansträngda. Skall följas upp såklart. Alldeles strax får jag skjuts till dagvården för att träffa dr Nisse och gå igenom allt som hänt den senaste tiden. Bland annat hoppas jag få besked om vad de senaste röntgen daterna kan säga. Suck. Återkommer om det sen.
 
Det ska inte dröja innan datorn är min och bara min igen. Haaatar när datorn inte funkar smidigt. Jaja. Värre problem kan man ju ha.
cw
2013-02-08 @ 11:16:17

KRAMAR OM DIG... fan att livet ska behöva vara så svårt för dig. Önskar att jag kunde sudda bort det onda.

Svar: Tack, kände just hur det värmde till!
Sister Moonshine

GeddFish
2013-02-08 @ 12:04:57
URL: http://gerd-geddfish.blogspot.com/

Önskar dig så mycket sol och värme både inombords och utombords som går att få. Läser att du har en del krångel med olika saker. Kramar från en blivande tågresenär - riktning yngste sonen. /Gerd♥

maria
2013-02-08 @ 13:34:25

Hoppas dr Nisse säger bra saker och att du snart får bort både illamåendet och svullna ben....
Datorer som krånglar är inte kul men så kan det vara.....
Hoppas nu solen kommer snart och att du får en massa ljus och värme i livet --

Carina
2013-02-08 @ 14:20:31
URL: http://www.idagtankerjagpa.wordpress.com

Skönt att höra ifrån dig, även om det inte är roligt att höra att du inte mår så bra. Tänker på dig och hoppas du får goda besked från doktor Nisse idag, samt att du får en bra helg (och en dator, snart:))
Kram från Carina

Svar: Nja, inte riktigt. Kram.
Sister Moonshine




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0