Bra, bättre, sämre.

Hur var det han sjöng nu, vad det nu var han hette?
 
"Bättre och bättre dag för dag."
 
Jag kunde känna direkt när jag klev upp att jag mådde bättre. Rent allmänt och så. Inget illamående, matlust, har sovit bättre, magen är inte så stinn och stum. Ja, riktigt bra, med mina mått mätt. Det var idag det. Om vi tar igår först så åkte jag och Jea till, i tur och ordning, Jysk, Rusta och ICA.  Det inköptes några småsaker bara.
 
Idag har dammsugaren rullat runt lite, telefonsamtal med försäkringsbolag har avklarats, jag har diskat och vilat mellan aktiviteterna ...
 
Åsså helt utan förvarningen och mycket onödigt kände jag ett nyp i magen nånstans och jag fick rusa och ställa mig vid tolettstolen och yla och hosta och ha mig ... men något kräks kom inte.
 
Det kanske var det där med försäkringarna, fast det var ju flera timmar sen. Snart dags att välkomna John Blund, vi får väl höras i morgon, om allt är OK, så får vi se hur natten varit.
 
 
Gina
2013-02-04 @ 23:07:26

Vad skönt att höra ifrån dig! Nu får det baske mig räcka med illamående och skit för dig. Hoppas du kunde klara av att komma iväg på matchen. Kramar!

Svar: Jag försöker se det roliga i det lilla och då kan det räcka med en hockeymatch.
Sister Moonshine

Hasse A Norge
2013-02-04 @ 23:10:03
URL: http://08-i-exil.blogspot.no/

Morrn.
"Det blir bättre och bättre dag för dag" av
Ernst Rolf.

Hoppas att det gäller dej också.

Ha DE BRA.

Hasse A Norge

Svar: Jag hoppas det, Hasse.
Sister Moonshine

Martin
2013-02-05 @ 00:20:30

Ernst Rolf kallade han väl sig. Krya på dig!

Svar: Öh ... påminn mig vad vi nu pratat om. Ny mailadress?
Sister Moonshine

Christina
2013-02-05 @ 09:42:15
URL: http://qinnas.blogspot.se/

Du får krya på dig




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0