Skepp ohoj!

Shamrock från Stockholm hade lagt till i Örnsköldsviks gästhamn med sina 32 personer ombord. Det var elever och besättning som under en månad åkte längs kusten för att lära sig mera om sjövett och allt vad det innebär. Josefin och Alice berättade för oss om vad de gjorde och vad som händer ombord. Jag tog chansen att äntligen få styra över så många människor som bara hade att lyda och följa med.
 
 
 
 
 
 
Det blåste en aning men vi satte oss ändå och tog en glass och tittade på skeppet lite på avstånd när vi klivit iland igen.
 
 
Beate
2012-07-31 @ 20:58:18
URL: http://bp-computerart.blogspot.se/

Vilka härliga och soliga bilder. Sommar när den är som bäst... när den väl kom:-)

GeddFish
2012-07-31 @ 21:14:47
URL: http://gerd-geddfish.blogspot.com/

Go´kväller!
Jag blir lite full i skratt, när jag ser dig ta över rodret, för så gör jag också så fort jag kommer åt!
Jag har styrt båten på Donau, jag har styrt en båt i Egypten.... en stund bara, men ändå!
Härliga båtbilder!
Kram, till stentuffa du! ♥

Lisa
2012-07-31 @ 23:39:46

Du gör dej bra som skeppare :))

Jennie
2012-08-01 @ 07:26:51
URL: http://jenniemor.blogspot.com

Mysigt!
Å vilken stilig kapten'a !! :)

Ulla
2012-08-01 @ 17:14:31
URL: http://hoppets.bloggplatsen.se/

Underbara bilder !

Lotta F
2012-08-01 @ 19:43:04

♥ Alltså Åsa! Du är så cool, jag tycker du gjorde helt rätt som gick ut och kom ut. Jag vet flera som inte ens skulle våga tänka tanken. Blir stolt över att känna dig du modiga kvinna som tänker så rätt.

Fniss du ser ut som du är född vid rodret *ler* Skepp Ohoj bara......... Ljuvliga sommardagar mitt i allt regnande. Men alltså allvarligt vad gör dom med dig när dom ska sticka dig. En tröstande kram ♥ till dig.

Har precis fått hem datorn från farbror dator doktorn. Han påstod att det var som en mindre hjärnblödning på min disk.....hm, jag sa ja den mår väl som jag, virrig och dan. Då såg han väldigt allvarligt ut och sa, mår du som din dator har innehåll, hur klarar du dig???!! Hahaha. ja du hör min vardag är lite brända minnen och så, rörigt kan man säga. Men jag firade datorns återkomst med att besöka dig och vart så glad för alla inlägg du gjort.

Kram Lotta F




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0