Ska jag avslöja en hemlighet?

Hej, hallå alla Glamourfans! 

I morgon kl 18 sätter vi igång igen efter sommaruppehållet, med dubbelavsnitt och sändning måndag - fredag.

Glamour, eller The bold and the beautiful, hade i våras visats i över 6000 avsnitt. Premiäravsnittet visades i USA 1987 och i Sverige 1989.

Jag har inte alls sett ALLA avsnitt, men å andra sidan kan man nog hoppa över några utan att man kommer efter så mycket. Min favoritfigur i serien är Stephanie som är både elak och snäll i en skön mix. Men alla rollerna är läckra individer som verkligen besitter förmågan att göra det som såpaskådisar är allra bäst på. Att stirra med det där speciella såpauttrycket i ansiktet utan att säga något i 10 sekunder inför ett scenbyte eller när något dramatiskt har hänt. Ha ha ha! Det får mig att flina inom mig varje gång. 

Ska jag avslöja en hemlighet?

Jag spelar in alla avsnitt för att vara säker på att inte missa något. 


Världens mest populära tv-såpa är nominerad till sex Emmys. Foto: TV4


Bilden på det galna Glamour-gänget har jag lånat från tv4.se



solveig
2011-07-31 @ 21:37:32

Jag tror vi kan kalla den serien för "never ending story" Åsa:)) men jag måste ha missat mååånga avsnitt för jag känner inte igen någon på bilden, otroligt ändå att den hänger kvar:)

Jag går o hoppas på att "The legend of the seeker" kommer ut med ännu en omgång avsnitt, jättebra:)) och jag blev nästan en i serien när den gick:)))otroligt hur man kan leva sig in;)

Ha en bra fortsättning på kvällen:)

Kramar

C.A - Photography
2011-07-31 @ 21:51:44
URL: http://www.camillaapelgren.com/

Tack så mycket! :) Trevlig kväll!

farmor Karin
2011-07-31 @ 23:35:07

En blogg som fått mig att inse hur skört livet kan vara är: paheligmark.wordpress.com.

Det är en blogg som berör. Läs den!

Monica
2011-08-01 @ 11:44:30

Alltså, jag känner inte igen någon av de personer som är med på bilden! Var är Eric? Och Ridge? Brooke? Thorn? För att inte nämna Sally Spectra? Jag har nog varit frånvarande VÄLDIGT länge!



Tittar du även på "The Days of Our Lives"? Tror att den har ännu fler år på nacken än "Glamour".




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0