Nytt år och nya idéer.

Jag har tänkt mig att förändra bloggen nu när vi har nytt år och allt. Jag vill förnya mig lite. Men hur? Några saker vet jag säkert att jag ska fixa nu när jag hållit på ett tag. Man märker ju om något funkar eller om man är fel ute. Är det något som du inte tycker om hos den nuvarande designen? Eller har du en idé om hur det borde se ut när det gäller färg eller typsnitt eller så? Det finns ju massor av saker att ändra och snygga till. Fundera och låt mig veta vad du tycker.
 
 
Beate
2013-01-05 @ 20:06:56
URL: http://bp-computerart.blogspot.se/

Jag gillar designen på din blogg. Färgvalet är lugnt och fint. Typsnittet helt ok och lättläst. Åsså gillar jag din header.
Det enda som stör mig är alla annonser, men de flesta har ju det, så man vänjer sig.

Svar: Ja, annonserna är inte kul. Jag har tagit till mig av tipsen jag fått och så har jag några idéer själv också. Kanske blir det en stor förändring eller en liten. Den som lever får se.
Sister Moonshine

Catarina
2013-01-06 @ 10:40:48

Det viktigaste är hur och vad du skriver. För mig är allt annat ovidkommande. Fortsätt som tidigare! <3

Susanne
2013-01-06 @ 12:30:47
URL: http://sinead.se

Jag tycker din design är trevlig! Men själv tycker jag om att ändra design då och då, man får en liten extra boost på nåt sätt... däremot tycker jag inte om blogg.se, men min nya blogg har ungefär samma nackdelar som blogg.se så jag ska nog inte säga nåt :) Ska bli spännande att se vad du gör med din blogg iallafall!

Hasse A Norge
2013-01-06 @ 18:48:39
URL: http://08-i-exil.blogspot.no/

Morrn.

Reklam är inte så kul...
Hur din blogg ser ut för övrigt är väl du själv som bestämmer, typ färger mönster o annat.
Blogger har mycket att välja på.

Så jag hoppas på att du blir av med din sjukdom. Ha de bra.
Hasse A Norge

Svar: Jag bestämmer själv, men det är kul med synpunkter och ibland får man bra idér och uppslag. Reklamen gillar jag inte heller.
Sister Moonshine

Lotta F
2013-01-07 @ 12:39:02


Jag tycker inte utseendet betyder så mkt, mera innehållet. Du skriver vardagligt, det gillar jag. Jag följer några bloggar där man alltid får svar på sin kommentar, det uppskattar jag mkt. Då blir det mera som ett samtal mellan vänner, för min del.

Nu håller jag tummarna för att du har ork att umgås lite med de dina ♥
Kram Lotta F

Svar: Att kommunicera kort via kommentarerna gillar jag också. Det saknar jag hos många bloggare. Det blir så ensidigt liksom. Kram.
Sister Moonshine

Anonym
2013-01-07 @ 13:31:46

Din blogg är den bästa någonsin sister, fina bilder
som du lägger upp och jag vet inte vad som skulle kunna bli bättre. Kanske lite färggladare på första sidan, en måne eller sol eller bådadera, dina söta kissekattemåhända.Himla energi du har som orkar tänka på bloggen nu mitt i tröttheten och julen med allt vad det för med sig

Elisabeth
2013-01-08 @ 14:17:34

Det är jag som är sign. anonym om du undrar sister. Min kommentar bara försvann visste inte ens om den kom med, det händer nu och då, varför vet jag inte.Hoppas du piggnar till snart efter den här sista pärsen. Kramar från Elisabeth

Svar: Ibland är det flera kommentarer som är lika som dyker upp, och då tar jag bort så en blir kvar. Hoppas att det är OK. Jag mår bättre och bättre för varje dag. Kram.
Sister Moonshine




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0