Tegaderm.

Min huvudsakliga smärtlindring är plåster som jag byter var tredje dag. Jag sätter dem på överarmen och har gjort så ända sedan jag hamnade på sjukhus för förstoppning. Minns du?
 
Nåväl. Det har inte varit helt problemfritt med de här plåstren. Jag har inte fått dem att sitta bra på huden, de har rullat upp sig i hörnen och till slut har de lossnat. Sen en tid tillbaka har jag täckt plåstren med en tegaderm-film för att få dem att sitta bättre, och det funkar bra. Jag får dem av sköterskorna på dagvården. Nu har jag visst glömt att fråga efter flera och den jag satte på nu, när jag bytte plåster, var den sista. Man kan ju inte tänka på allt. Jag har inte tänkt köpa fler för egna slantar, ville bara kolla vad de kostar och så, men blev redigt förvånad över sökresultatet ...
 
Det är visst inte bara Wallander-filmer som kan liknas vid genomskinliga och platta historier. Ta en titt på google-förslaget som är det tredje från slutet. What???
 
 
   
   
  Du sökte efter "

tegaderm film

" menade du:
 
 
 
Anonym
2013-01-24 @ 21:41:35

Oh, jag älskar dina små underfundiga inlägg.
KRAM !!!!!




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0