Frisk? Nää ...

Vad ska man säga? Det ligger två tabletter kvar i asken med penicillin och rimligtvis borde jag väl känna mig bra vid det här laget. Men gör jag det? OK. Ja, det gör jag väl. Lite bättre är jag och jag hostar inte så ofta och det gurglar inte när jag andas och det är ju bra men jag måår inte bra. Du vet, rent allmänt. Jag sover fortfarande mycket och huvudet är tungt, det smakar dåligt i munnen, jag har klåda på natten och orken är obefintlig. Ja ja. Ska väl få i mig de två sista tabletterna först och sen kanske. Kanske ...
 
 
BP
2013-01-10 @ 22:59:34
URL: http://bp-computerart.blogspot.se/

Tack för ett livstecken iaf!
Å med min "bakgrund" med vännen N så ska jag inte säga mera. Är bara ledsen om du förstår vad jag menar...

GeddFish
2013-01-10 @ 23:19:43
URL: http://gerd-geddfish.blogspot.com/

Fy vad trist att inte känna ork. Och inte lust. Och inte smak.
Och hejaramsor hjälper inte.
Skickar massvis med go´kramar till dig, du fina♥♥♥

maria
2013-01-11 @ 09:39:52

Så jobbigt att det inte känns mycket bättre!!
Vet att många här i stan har sega förkylningar och behöver fler pencillinkurer...( och då har de inte dina andra problem) Som gift med en multisjuk gubbe ( har har inte cancer men massor av annat och multisjuk är vårdens ord för en sån som han.....) så har jag lärt mig att hellre ringa vården en gång för mycket än inte alls...

Hoppas du nu snart känner dig så pigg det går!

Lotta F
2013-01-11 @ 10:36:51

Men då, du får ringa doktorn det där låter inte som du ska avsluta nån kur inte. Härligt att höra av dig ♥♥
Här skottar vi snö idag igen.
Kram Lotta F

Annika S
2013-01-11 @ 22:03:57
URL: http://solrosen-annika.blogspot.com

Hoppas du mår lite bättre nu, tänker på dig,
Styrkekramar

Maria
2013-01-13 @ 11:51:09

Krya på dig nu Kramar från mig.

Elisabeth
2013-01-13 @ 11:51:54

Hej sister, nu undrar jag återigen vart du har tagit vägen? Mår du bra, eller har det inte vänt ännu? Ett tag sen du skrev sist och du brukar ju vara flitig på bloggen.Kram från Elisabeth




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0