Bort med julsakerna.

Igår hjälptes vi åt att stuva ner alla julsaker igen. Det är nog med sånt nu. Några ljusstakar är allt som får stå kvar och de är inte direkt juliga. Bara ljusiga. Elva månader tills nästa gång jullådan ska fram.
 
Idag har jag en konstig känsla i kroppen av sug i magen och svettningar. Har inte lämnat lägenheten alls utan mest sett på TV och pratat med Emma. Vi, eller mest Emma då, har dammsugit upp julsaksdammet och bytt mattor. Då var det gjort för den här gången. Jag fortsätter med mina andningsövningar och vilar däremellan. Det får räcka för idag.
madde
2013-01-06 @ 02:45:09

Men allstå jag håller på tjugondag Knut! Här i USA är dom galna, sätter upp julen alldeles för tidigt och på mitt jobb och på hela vår gata så togs julen o allt julpynt bort ett par dagar efter jul HELLO när jag var liten så gjorde vi ju allt pynt dagen före dopparedagen. Mitt hus är det enda med julpynt kvar o så ska det va tills Knut :) Grannarna har redan pyntat för nästa grej, Valenines Day med hjärtan o allt. Här är det tomtar som gäller!! Hoppas allt är lite bättre o att 2013 blir bättre än det börjat <3




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0