Fortfarande förkyld.

Nix. Inte idag heller. Jag känner mig inte tillräckligt kry och fri från förkylningen för att orka ta mig in och få herceptinet. Det går bara inte. Jag snyter mig, ögonen svider och kroppen är tung och även om halsen känns bättre är det väl ojust att ligga och fräsa och hålla på bland svårt sjuka människor. Snacka om att i så fall riskera "onda ögat". Jag vet ju hur jag själv uppfattar det när människor inte håller sig hemma tills de är friska. Ingen feber har jag i alla fall så jag försöker igen på måndag.
 
Jag började dagen med en nässköljning för att liksom göra det jag kan för att skynda på tillfrisknandet. Har du testat det? Det är inte bara något för förkylda, och mycket skönt.
 
 
 
 
Man känner sig ... öppnare ... och det blir lättare att andas. Och så kommer det ut en massa som inte ska vara där. Det lovar jag. Testa. Se hur farbror doktorn gör här i en filmsnutt/artikel i Aftonbladet.
 
Enligt Örtapoteket är det här en slags enkel yogaövning och inte bara ett sätt att få bort damm och slem ur bihålorna. Och till skillnad från så mycket annat, är det helt utan biverkningar ...
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0