Humöret var inte på topp igår.

Lördagen börjar med sol men med bara några enstaka plusgrader. Det är kallt, men det bryr sig inte katterna om, och de vill ut. Deras enträgna jamande irriterar mig så jag släpper ut dem.

Tankarna snurrar. Ska illamåendet ge med sig nu när levertumörerna får sig en kamp? Kommer det att fungera? Att jag får må bättre är viktigt nu. Det sätter sig på psyket och det är inte längre kul att vakna på morgonen. Jag vet ju vad som väntar.

Igår var Jea här. Hon tog med sig min inköpslista och handlade och tog också med sig en pizza/rulle på vägen tillbaka och vi åt tillsammans. Jag åt några munnar. Hon diskade och lyssnade och var en allmänt god vän. Det är bra med sådana. Humöret var inte på topp igår.





Lotta F
2012-03-31 @ 11:51:08

Humöret är inte på topp alla dagar för någon, du har extra av allt just nu ♥

Skönt att du har goa vänner, det är rikedom det! Jag har en vännina som fått cancer igen för 3 gången. Vi har pratat mkt om vad man inte bör äta. Sluta äta socker, det matar cancern, det kan om inte annat hjälpa dig på traven.



Ikväll ska jag sjunga gospel på Earth Hour, med bland annat Monica Törnell det ska bli jättekul. Ska ha dig med mig i tankarna.

Kram Lotta F

Anna (Pärnu)
2012-03-31 @ 13:12:18





kramar i massor. <3

Svea
2012-03-31 @ 13:33:26

Vad härligt med sådana vänner.

Hoppas cancermonstret får sig en riktig spark nu.

Många varma styrkekramar.

Svea

Cheeky Malin
2012-03-31 @ 15:59:00
URL: http://cheekymalin2.blogspot.com

Usch, jag kan bara förställa mig hur du mår. Det är bra att du har support med vänner och familj - de är verkligen bra. Speciellt under dagarna när man inte är i topp.



Kram

Gina
2012-03-31 @ 20:28:36

Tänker på dig hela tiden Åsa. Du har det tufft nu. Så fin vän du har i Jea. Önskar jag bodde närmre så jag också kunde hjälpa dig. Kram!

annika
2012-03-31 @ 21:26:16
URL: http://www.pippi-carpediem.blogspot.com

Kära du, läste nu om dina dåliga nyheter. Det var väl själve f..

Bra att du har fantastiska vänner runt dig. Jag håller tummarna för att du ska slippa må så illa.

Många styrkekramar

Annika

GeddFish
2012-03-31 @ 22:14:31
URL: http://gerd-geddfish.blogspot.com/

Tänker jättemycket på dig!

Känner igen lite av reaktioner, min man hade det besvärligt.

Jag sänder styrkekramar till dig, du behöver massor! /Gerd <3

Beate
2012-03-31 @ 22:44:38
URL: http://bp-computerart.blogspot.com

Ditt humör behöver inte vara på topp just nu. Det varken kan, vill eller ska vara på topp. Det är fysiskt och psykiskt helt omöjligt!!!

Ge efter och var på precis det humör som du känner för!

Kan inte ens föreställa mig hur du mår - kan inte det med närmaste vännerna N och R heller. Jag skulle ljuga om jag skulle säga: "Jag förstår hur du mår."

Men det jag förstår är känslan, osäkerheten, viljan att ge cancermonstret ytterligare en match, viljan att göra allt för att gå segrande ur striden mot Mr C, detta f*nskap som borde utrotas.



PS. Som sagt, jag vet inte hur det känns, men nästan tre år med vännen N har "lärt mig" så mycket om sjukdomen som jag aldrig velat veta. Mitt hat mot denna fiende är så total att jag inte finner ord. DS

Lisbet Lindell
2012-04-01 @ 08:59:20
URL: http://bc-frisk.blogspot.com/

Så skönt med såna fina vänner som man kan få vara sig själv med, man får må dåligt om man gör det, dom är guld värda... Jag håller tummarna för att illamåendet försvinner snabbt nu... Kramar Lisbet

CW
2012-04-01 @ 11:18:42
URL: http://whattheheckhappens.blogspot.com/

kramar OM dig i tanken… önskar som alltid att jag kunde trolla bort det onda. Din vän Jea verkar var en person med hjärtat på rätta stället. Det gör mig glad att du har vänner omkring dig.

Fan… varför ska livet vara så svårt ibland. Skickar kraft genom luften och önskar dig allt gott.

KRAM KRAM

Malin N
2012-04-01 @ 15:52:22

FY F..N för denna DJ..A sjukdom! Inte vad jag hoppades på att läsa. Saknar ord...

Sköt om dig o kämpa på! Malin

Carina
2012-04-01 @ 18:59:00
URL: http://www.idagtankerjagpa.wordpress.com

Så skönt med en god vän som bara finns där och lyssnar. Jag kommer på mig själv med att tänka på dig flera, flera gånger om dagen. Vi är säkert jättemånga som bär dig i våra tankar. Ta hand om dig nu.

Kram Carina

Lotta F
2012-04-01 @ 19:05:20

♥♥♥

Energigivande Kramar från Lotta F

Anna
2012-04-01 @ 20:18:23

Sänder mina varmaste tankar till dig.

Kram/Anna.




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0