Veckan som kommer.

Bara för att det är veckan före jul kommer jag inte undan veckoplaneringen. Icke sa Nicke! Men det är ingen fullspäckad och stressig vecka för det. Jag lovar.
 
Imorgon på eftermiddan ska hjärtat kollas. Tänk att det har gått tre månader igen. Det är herceptinet som kan påverka så att hjärtat inte slår som det ska. Hittills har allt sett bra ut och det räknar jag med att det gör den här gången också. Det känns som att det tickar på alldeles utmärkt. Undersökningen går rätt snabbt och efteråt tänkte jag mig ett kort besök på stan. Ytterligare någon julklapp ska inhandlas och sen tar jag bussen hem igen.
 
Tisdag. Emma kommer flygande till Umeå på kvällen och hennes pappa hämtar hem henne. Hon sover hos honom den eller de första nätterna och kanske förbereder jag hennes rum under tiden så att hon känner sig välkommen.
 
Onsdag. Tvättstugan. Sånt vardagsgöra måste fixas vare sig man vill eller inte.
 
Torsdag, fredag ... inget jag måste göra, bara det jag vill. Krama min dotter ska jag göra och önska henne välkommen hem. Varje dag jag kan.
 
Lördag, söndag - dan före dopparedan. För länge dit för att kunna säga vad som händer då. Inga måsten, som sagt.
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0