Iväg på behandling.

Nu ska det äntligen bli behandling av. Jag känner mig rätt pigg, näsan är fortfarande snuvig men jag behöver inte fräsa lika ofta. Huvudvärken är borta också, så nu trotsar jag kylan, - 15, och tar tiobussen in till dagvården. Det är ju uppiggande att komma ut bland folk också, även om det är sjukhuset jag ska besöka. Orkar jag, tar jag en promenad ner på stan efteråt. Har några små inköp att ta hand om.
 
Katterna avundas mig inte. De vill inte gå ut. Tarzan har somnat om i fåtöljen i hallen och drömmer om sin inledda fotomodellkarriär (Årets Lussekatt 2012) medan Kitty ligger på fönsterbrädan i köket och ser på skatorna i trädet utanför. Hon vill inte heller gå ut. Ser hellre på dem från insidan och låter sig värmas av elementet.
 
Oj, vad tiden går snabbt. Ut nu till bussen.
 
 
RSS 2.0