Att gamla sockar kan dofta så gott!

Det bodde en fin gammal farbror i 90-årsåldern i min lägenhet innan mig. Sedan mitten av 60-talet bodde han här med sin fru och för bara någon månad sedan flyttade han för allra sista gången till sitt slutliga hem i himlen. Som du vet, har jag fått fint, målat och tapetserat i nästan alla rum och jag är så nöjd. Det är så himla fräscht överallt. Men garderoberna är av äldre snitt, och trots att de är städade så dröjer det sig kvar en lite unken doft, vilket jag såklart inte gillar.

Idag kämpade jag fram det pyssliga i mig, och den lilla egenskapen sitter långt inne, kan jag meddela. Ett par ankelsockar, band och egenhändigt köpt lavendel från Provence förvandlades till små doftpåsar att lägga i garderoberna.









Åh, är jag inte fyndig så säg! Tänk att gamla sockar kan dofta så gott!


Lena
2011-10-31 @ 18:10:51

Hej Åsa!

Vilka söta sockor!

Ser nästan ut som små julnissar.

Hoppas doften försvinner....

Kram

Lena

Lisbet Lindell
2011-10-31 @ 19:53:55
URL: http://bc-frisk.blogspot.com/

Nämen så söta dom blev, du är ju riktigt pysslig ;)

Kram!

Lisbet




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0