Rösta på Årets Lussekatt och stötta Djurskyddet!

Du har fått se en hel del av mina två håriga älsklingar i mina blogginlägg. Jag tror också att det blivit uppenbart att jag på fler sätt värnar om djuren i min omgivning (utom möjligtvis tvestjärtar). I min ortstidnings nätupplaga kan man nu rösta fram Årets Lussekatt och den sötnos som röstas fram får en snofsig kattpelare, tvåan får förstklassiskt foder och trean får kattströ. Allt i samarbete med uppskattade Reginas Zoohörna i Örnsköldsvik. Dessutom, mina damer och herrar, går inkomsterna från SMS-rösterna, till Djurskyddet i den stad som förstaprisvinnaren väljer. Är inte det en bra tävling, så säg?

Leta fram Tarzans och Kittys bilder och rösta senast den 12 december kl 8.00 och hjälp samtidigt de av våra små vänner som har det svårt.

Till tävlingen


           Bild




Martin
2011-11-30 @ 12:15:01

Självklart lägger jag en röst på de finaste katterna.

Agneta
2011-11-30 @ 13:27:35

Hej Åsa!

jag har lagt en röst på dina 2 älsklingar!

A N G E L I J N A
2011-11-30 @ 13:48:23
URL: http://dompe.blogg.se/

checka in min nya blogg om min NYA ponny som jag äntligen har köpt efter att ha varit skötare på honom under en längre tid, missa inte det!:)

www.dompe.blogg.se

Inga
2011-11-30 @ 13:55:28

Klart!

Svea
2011-12-01 @ 11:05:56

Nu är det gjort. Svårt att välja så jag fick rösta på både Kitty och Tarzan.

Monica
2011-12-01 @ 23:00:37

Så där ja!! Nu har jag röstat!! Självklart på både Tarzan & Kitty!!

Nu håller vi tummarna!



/ Monica




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0