Man måste kunna klockan för att göra rätt här.






Söta och glada Jeanette knackade på för att önska Gott slut, och med sig hade hon ett rött paket med silverknutar.





Jag säger inte att det var förutsägbart eller så, men formen på presenten och det faktum att det prasslade av något som liksom låg löst travat inuti, gjorde att jag kastade ur mig en chansning innan papperet var borta ens.

Låt oss säga som så, att det är förenligt med bestämda regler angående NÄR man får hugga in på det ätbara innehållet.

Gissning?


cw
2011-12-31 @ 23:16:20
URL: http://whattheheckhappens.blogspot.com/

surströmming är det enda jag kommer på men det stämmer ju inte på paketets form:)))

Nu blev jag nyfiken:)))

Monica
2011-12-31 @ 23:37:43

Jag vågar mig på en gissning.....Choklad...After Eight...mmmmmmmm :)

Gina
2012-01-01 @ 00:43:08

Vad gullig hon är den där Jeanette :-). Monica hann före med gissningen så jag instämmer med After Eight.

Carina
2012-01-01 @ 15:50:23
URL: http://www.idagtankerjagpa.wordpress.com

After eight!! Min favorit:)

Carina




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0