Världens bästa Sara.

Vad bra jag har det! Medan jag var borta hemifrån idag, var Sara hos mig och tog hand om katterna, städade och diskade. Vilken klippa hon är! Samtidigt försökte hon plugga lite och hon stannade ända tills jag kom hem vid 16.30. Hon ville höra hur det gått idag innan hon gick hem.

Oavsett röntgenbeskedets innehåll är de långa dagarna med umeåbesök väldigt tröttande. Det är inte så långt i mil räknat, men det gör mig redigt trött i armar, axlar och rygg att köra bilen fram och tillbaka. Att jag inte åker buss beror på att jag då skulle bli åksjuk och att jag inte nyttjar tåget har att göra med att det inte går att lita på att det verkligen går något tåg. Så småningom, när "barnsjukdomarna" är fixade kanske det blir tåget. Det skulle vara behändigt i vart fall om vintern. Flera av mina vänner erbjuder sig varje gång att följa med och att köra också för den delen, men oftast åker jag ändå själv.

Resten av kvällen tänker jag inte göra annat än att se på TV och ligga i soffan. Bara för att jag vill det.



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0