Familjen?

Min förstfödda heter Sara och hon är född 1989. En blond, godhjärtad och känslig ung dam. Hon är förlovad och flyttar ihop med sin pojkvän Christer "as we speak". De har en lägenhet inte långt ifrån mig och i morgon ska jag hjälpa dem komma på plats i sin allra första gemensamma bostad. Hon tycker det är jättespännande och längtar.

Tvåan heter Emma och hon kom till världen 1990. En lång och äventyrlig ung kvinna som tycker att man inte ska göra saker mer komplicerade än de är. Hon är på vift ute i världen sen i februari i år och befinner sig just nu i Californien.

Två kattor finns också. Kitty, som är drygt ett år, ett långhårigt yrväder som är helt orädd. Och så, karlen i huset, Tarzan, som är nio år. Han är svart-vit, har passerat sin idealvikt (ytterligare kommentarer är överflödiga) och rädd för allt.

Ovanstående beskriver min närmaste familj, även om det numera endast är pälsdjuren som bor med mig. På annat håll finns också en mamma och en syster med familj.



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0